10 Ağustos 2009 Pazartesi

Şu boktan hayatımda tanışmak istediğim,oturup(ayakta sohbet de olur) sohbet etmek istediğim,fikirlerini almak istediğim,soru sormak istediğim kişilerin bir listesini çıkarıyorum,zamanla değişecek,silinmeler ve eklenmeler olacak ya da değişik beyin hareketlerine göre kalıpları değişecek,ayıp karşılanmamalı tabii:) 1 numero hep boş kalacak duyurulur...
2-Salvadore Paul Erna(müzik bağlamında)
3-Brian Warner(çok bilinen adıyla söylemedim elbet)(müzik bağlamında)
4-Kemal Kılıçdaroğlu
5-Ümit Kocasakal
6-Ayşegül Yüksel(onunla sohbet mükemmeldi,özlüyorum)
7-Burhan Kuzu (sosyal demokratların kıçını öptürtmek istiyorum ona,evet)
8-RTE(hain planlarım var)
9-Rob Zombie (aynı yeteneğe,benzer yaklaşımlarla sahibiz diye :))
10-Michael Kiske(geveze bir herifmiş bir zamanlar şimdi nasıl bilemiyorum)
11-Andi Deris (Kiske den sonra gelebilecek en iyi isim)
12-Edgar Allan Poe
13-Yaşar Kemal
14-Fakir Baykurt
15-Aziz Nesin (hayranı olduğum bütün yazarları yazmayacağım,hayır)
16-Burcu Esmersoy(bir cümle nasıl kurulur,öğeleriyle birlikte anlatmak istiyorum
17-
bu liste uzayacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder